Про нас
ХЕЛМОН пропонує:
- великий вибір продукції від відомих виробників з усього світу, тому купити акваріум, обладнання, корм, декорації, препарати і багато іншого для себе тут здатні будь акваріумісти – від новачків до професіоналів.
- Наша продукція підібрана так, щоб вона поєднувалася між собою. Фільтри для акваріумів прості у використанні, надійні і готові служити Вам довгі роки, підтримуючи чистоту та водний баланс у акваріумі.
- Ми співпрацюємо тільки з перевіреними виробниками, роблять якісні акваріуми і акваріумне обладнання.
Різноманітність товарів, починаючи від самих акваріумів, освітлення, нагрівачів, фільтрів до кормів для рибок, декорацій, препаратів – ось що приваблює наших постійних покупців з різних міст України.
Наш інтернет магазин з продажу акваріумів та іншої акваріумістики розташовується в Києві, але ми намагаємося задовольнити потреби акваріумістів з усієї України. Ви можете приїхати і подивитися товар який Вас цікавить. На місці Ми проконсультуємо, та підберемо зацікавив Вас товар.
У цьому нам допомагає налагоджена схема логістики з транспортними компаніями, яка гарантує мінімальні терміни постачання потрібної Вам продукції.
Доставка товари здійснюється швидко, у зручний для Вас час.
Ми робимо все, щоб ваш вибір акваріума або товарів пов'язаних з акваріумістикою був правильним і бездоганним. Ми розвиваємо наші послуги і працюємо з великим асортиментом, допомагаючи знайти те, що потрібно саме вам.
Якщо Ви не знайшли потрібного товару, повідомте нас і ми допоможемо
Доставка та Оплата
- Оплата готівкою кур'єру
- Оплата на карту Приватбанку
- Накладним платежем при відправці перевізниками
- Готівкою в магазині при самовивозі
- Безготівковий розрахунок
Доставка "Новою поштою" , "Укрпоштою" та іншими службами доставки
Акваріуми і грунти відправляються за передоплатою на суму доставки або повної передоплати (крім акваріумів куль, келихів, які можна добре упакувати в нашу упаковку)
Ми можемо відправити товар іншим зручним для Вас способом, напишіть в коментарі до замовлення побажання по доставці і ми обов'язково їх врахуємо.
Відправка Укрпоштою тільки по передоплаті.
Самовивіз:
Ви можете забрати замовлений товар з нашого офісу в Києві, за адресою: вул. Ернста, 6 оф 180
Ми розуміємо, що трапляються ситуації, коли обладнання потрібно терміново, у вихідний день або неробочий час.
Ми завжди намагатимемось допомогти Вам отримати потрібний товар як можна швидше, якщо це фізично можливо. Звертайтеся!
Якщо сума замовлення складає менше ніж 500 грн, відправка після повної оплати замолення!!!
Доставка по Києву:
• По домовленості
Отримання товару
• Уважно розгляньте товар, переконайтеся у відсутності видимих механічних ушкоджень, перевірте працездатність ручок, запорів, клямок, інших механічних вузлів, наявність і правильність заповнення документів. Пам'ятайте, що претензії щодо зовнішнього вигляду та комплектації доставленого Вам товару, Ви можете пред'явити тільки до передачі товару продавцем.
Найголовніше! Перед початком експлуатації покупець зобов'язаний уважно ознайомитися з інструкцією та правилами експлуатації купленого вироби. Стаття 4. Права та обов'язки споживача. п. 3 (ЗУ "ПРО захист прав споживачів")
Гарантія на продукцію:
• Ми повністю підтримуємо гарантію виробника, а саме:
• Schego, EHEIM - 2 роки
• JBL - на різне обладнання - 1 рік
• Aquarium Systems - на різне обладнання від 2 років до 3 років
• TETRA, JUWEL, TROPICAL, AQUAEL - гарантія 1 рік.
• Minjiang , SunSun, Resun - 3-12 міс
• Xilong - 2 тижні
• Гарантія на шви акваріума від течі 1 рік
• Якщо товар вийшов з ладу в результаті не правильної експлуатації, претензії не приймаються. Насамперед, це стосується механічних пошкоджень.
• Претензії не приймаються на товар пошкодження якого відбулося в процесі транспортування і який був отриманий Одержувачем. Оглядайте Ваше замовлення при отриманні, у разі пошкодження відмовляйтеся від одержання товару і повідомляйте про це Продавця.
• Не приймаються претензії щодо роботи люмінесцентних, вони перевіряються перед відправленням і поверненню або обміну не підлягають.
• Претензії приймаються менеджером інтернет-магазину тільки при наявності такої накладної із зазначеним ПІБ покупця і номером замовлення, що підтверджує факт і дату покупки.
• Зберігайте заводську упаковку та елементи упаковки під час гарантійного строку. Відсутність упаковки або елементів упаковки може бути причиною відмови повернення товару або гарантійного ремонту сервісним центром.
• Умови гарантійних зобов'язань не поширюються на третіх осіб у разі перепродажу товару або іншого способу передачі товару. Гарантійні зобов'язання виконуються тільки перед покупцем, тобто особою, зареєстрованою в інтернет-магазині і оформили замовлення під індивідуальним номером.
Фактом угоди Покупця з вищевикладеним є оплата Покупцем за замовлений товар.
Ми з задоволенням відповімо на будь-які питання, що цікавлять Вас в робочий час офісу компанії HELMON, з 9 до 21 години щоденно без вихідних.
Вдалих Вам покупок!