Про нас
ХЕЛМОН пропонує:
- великий вибір продукції від відомих виробників з усього світу, тому купити акваріум, обладнання, корм, декорації, препарати і багато іншого для себе тут здатні будь акваріумісти – від новачків до професіоналів.
- Наша продукція підібрана так, щоб вона поєднувалася між собою. Фільтри для акваріумів прості у використанні, надійні і готові служити Вам довгі роки, підтримуючи чистоту та водний баланс у акваріумі.
- Ми співпрацюємо тільки з перевіреними виробниками, роблять якісні акваріуми і акваріумне обладнання.
Різноманітність товарів, починаючи від самих акваріумів, освітлення, нагрівачів, фільтрів до кормів для рибок, декорацій, препаратів – ось що приваблює наших постійних покупців з різних міст України.
Наш інтернет магазин з продажу акваріумів та іншої акваріумістики розташовується в Києві, але ми намагаємося задовольнити потреби акваріумістів з усієї України. Ви можете приїхати і подивитися товар який Вас цікавить. На місці Ми проконсультуємо, та підберемо зацікавив Вас товар.
У цьому нам допомагає налагоджена схема логістики з транспортними компаніями, яка гарантує мінімальні терміни постачання потрібної Вам продукції.
Доставка товари здійснюється швидко, у зручний для Вас час.
Ми робимо все, щоб ваш вибір акваріума або товарів пов'язаних з акваріумістикою був правильним і бездоганним. Ми розвиваємо наші послуги і працюємо з великим асортиментом, допомагаючи знайти те, що потрібно саме вам.
Якщо Ви не знайшли потрібного товару, повідомте нас і ми допоможемо
Доставка та Оплата
- Оплата готівкою кур'єру
- Оплата на карту Приватбанку
- Накладним платежем при відправці перевізниками
- Готівкою в магазині при самовивозі
- Безготівковий розрахунок
Доставка "Новою поштою" , "Укрпоштою" та іншими службами доставки
Акваріуми і грунти відправляються за передоплатою на суму доставки або повної передоплати (крім акваріумів куль, келихів, які можна добре упакувати в нашу упаковку)
Ми можемо відправити товар іншим зручним для Вас способом, напишіть в коментарі до замовлення побажання по доставці і ми обов'язково їх врахуємо.
Відправка Укрпоштою тільки по передоплаті.
Самовивіз:
Ви можете забрати замовлений товар з нашого офісу в Києві, за адресою: вул. Ернста, 6 оф 180
Ми розуміємо, що трапляються ситуації, коли обладнання потрібно терміново, у вихідний день або неробочий час.
Ми завжди намагатимемось допомогти Вам отримати потрібний товар як можна швидше, якщо це фізично можливо. Звертайтеся!
Доставка по Києву:
• По домовленості
Отримання товару
• Уважно розгляньте товар, переконайтеся у відсутності видимих механічних ушкоджень, перевірте працездатність ручок, запорів, клямок, інших механічних вузлів, наявність і правильність заповнення документів. Пам'ятайте, що претензії щодо зовнішнього вигляду та комплектації доставленого Вам товару, Ви можете пред'явити тільки до передачі товару продавцем.
Найголовніше! Перед початком експлуатації покупець зобов'язаний уважно ознайомитися з інструкцією та правилами експлуатації купленого вироби. Стаття 4. Права та обов'язки споживача. п. 3 (ЗУ "ПРО захист прав споживачів")
Гарантія на продукцію:
• Ми повністю підтримуємо гарантію виробника, а саме:
• Schego, EHEIM - 2 роки
• JBL - на різне обладнання - 1 рік
• Aquarium Systems - на різне обладнання від 2 років до 3 років
• TETRA, JUWEL, TROPICAL, AQUAEL - гарантія 1 рік.
• Minjiang , SunSun, Resun - 3-12 міс
• Xilong - 2 тижні
• Гарантія на шви акваріума від течі 1 рік
• Якщо товар вийшов з ладу в результаті не правильної експлуатації, претензії не приймаються. Насамперед, це стосується механічних пошкоджень.
• Претензії не приймаються на товар пошкодження якого відбулося в процесі транспортування і який був отриманий Одержувачем. Оглядайте Ваше замовлення при отриманні, у разі пошкодження відмовляйтеся від одержання товару і повідомляйте про це Продавця.
• Не приймаються претензії щодо роботи люмінесцентних, вони перевіряються перед відправленням і поверненню або обміну не підлягають.
• Претензії приймаються менеджером інтернет-магазину тільки при наявності такої накладної із зазначеним ПІБ покупця і номером замовлення, що підтверджує факт і дату покупки.
• Зберігайте заводську упаковку та елементи упаковки під час гарантійного строку. Відсутність упаковки або елементів упаковки може бути причиною відмови повернення товару або гарантійного ремонту сервісним центром.
• Умови гарантійних зобов'язань не поширюються на третіх осіб у разі перепродажу товару або іншого способу передачі товару. Гарантійні зобов'язання виконуються тільки перед покупцем, тобто особою, зареєстрованою в інтернет-магазині і оформили замовлення під індивідуальним номером.
Фактом угоди Покупця з вищевикладеним є оплата Покупцем за замовлений товар.
Ми з задоволенням відповімо на будь-які питання, що цікавлять Вас в робочий час офісу компанії HELMON, з 9 до 21 години щоденно без вихідних.
Вдалих Вам покупок!